Regulamin

📜 Regulamin sklepu internetowego Loftly Polska

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Loftly Polska prowadzony jest przez:
    Aparaz Snizhana Prysiazhniuk
    ul. Księdza Piotra Skargi 7/1, 37-700 Przemyśl, Polska
    NIP: 7952583509
    E-mail: sklep.aparaz@gmail.com

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, dostaw produktów oraz prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy.

  3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień Regulaminu.

§2 Definicje

Sprzedawca – Aparaz Snizhana Prysiazhniuk.

Sklep – sklep internetowy Loftly Polska dostępny pod adresem sklepu.

Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie.

Produkt – rzecz ruchoma będąca przedmiotem oferty Sklepu.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Produktu.

§3 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24/7.

  2. Klient dokonuje wyboru produktu, ilości, sposobu dostawy i płatności.

  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie drogą mailową.

  4. Zawarcie umowy następuje w chwili potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.

§4 Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  2. Koszty wysyłki są doliczane zgodnie z wybraną metodą dostawy.

  3. Klient może dokonać płatności m.in. kartą płatniczą, przelewem, systemem płatności online.

  4. Promocje i rabaty nie łączą się, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.

§5 Dostawa

  1. Zamówienia realizowane są na terenie Polski.

  2. Przewidywany czas dostawy wynosi do 4 dni roboczych od momentu wysyłki.

  3. Koszt dostawy wynosi 30 zł (chyba że promocja stanowi inaczej).

  4. Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich.

§6 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny, zgodnie z obowiązującym prawem.

  2. Zwrot dotyczy wyłącznie produktów nieużywanych i w stanie nienaruszonym.

  3. W przypadku produktów montowanych (np. baterie kuchenne), jeśli produkt został przytwierdzony i przepuszczono przez niego wodę — zwrot nie będzie możliwy z uwagi na względy higieniczne i techniczne.

  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy skontaktować się mailowo: sklep.aparaz@gmail.com.

§7 Reklamacje

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku wady produktu.

  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: sklep.aparaz@gmail.com wraz z opisem wady i dokumentacją zdjęciową.

  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni.

§8 Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa oraz Polityką Prywatności.

  2. Dane są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są przekazywane podmiotom nieupoważnionym.

§9 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie sklepu.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

  3. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

  4. Spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.